Oferta Gabinetu
- Diagnoza logopedyczna.
- Ocena prawidłowości funkcjonowania aparatu artykulacyjnego i oddechowego;
- Ocena poziomu rozwoju mowy i języka;
- Określenie przyczyn wad wymowy i /lub problemów z komuniakcją;
- Orientacyjne badania słuchu;
- Analiza dokumentacji pacjenta;
- Opracowanie programu terapii;
- Opracowanie i wydanie pisemnej opinii logopedycznej( na prośbę rodzica/opiekuna prawnego lub pacjenta).
- Wczesna interwencja logopedyczna.
- Diagnoza logopedyczna dzieci do 3 roku życia;
- Ocena nawyków żywieniowych, sposobu karmienia, połykania;
- Stymulacja rozwoju mowy dzieci ze zwykłym lub patologicznym jej opóźnieniem;
Terapia małych dzieci odbywa się w domach pacjentów
- Terapia wad wymowy.
- Seplenienie - wadliwa realizacja głosek s, z, c, dz, ś, ź, ć, dź, sz, ż, cz, dż;
- Kappacyzm, gammacyzm;
- Lambdacyzm;
- Rotacyzm;
- Mowa bezdźwięczna;
- Mowa nosowa.
- Terpia surdologopedyczna i surdopedagogiczna.
- Diagnoza surdologopedyczna dzieci od urodzenia;
- Terapia surdologopedyczna dzieci korzystaj±cych z aparatów słuchowych;
- Terapia surdologopedyczna dzieci, młodzieży i osób dorosłych po wszczepie implantów ślimakowych;
- Terapia surdopedagogiczna dzieci i młodzieży uczącej się;
- Terapia surdologopedyczna i surdopedagogiczna dzieci i młodzieży posługującej się językiem migowym.
- Terapia jąkania - rozwojowej i patologicznej niepłynności mówienia
- Ocena stopnia i przyczyn jąkania się;
- Terapia jąkania o różnym podłożu;
Terapia dzieci, młodzieży i dorosłych osób jąkających się.
- Zaburzenia komunikacji językowej u dzieci z dysfunkcjami rozwojowymi(wadami słuchu, opóĽnionym rozwojem umysłowym, afazją, mutyzmem, alalią, mpd, zespołami genetycznymi)
- Zaburzenia komunikacji u osób po urazach neurologicznych (udarach, wylewach, wypadkach)
- Konsultacje logopedyczne dla rodziców.
- Instruktaż dotyczący pracy z dzieckiem w domu;
- Kierowanie do dalszej, specjalistycznej diagnostyki.
- Poradnictwo w zakresie wyboru innych form terapii;
- Poradnictwo w zakresie pozyskania opinii/orzeczenia umożliwiających uzyskanie pomocy w przedszkolu/szkole.
- Zajęcia grupowe dla dzieci w wieku przedszkolnym.
- Diagnoza logopedyczna dzieci w wieku przedszkolnym;
- Logorytmika;
- Zajęcia z komunikacji z elementami logorytmiki (wspomagające rozwój mowy).
- Przygotowanie do nauki czytania i pisania.
- Usprawnianie słuchu fonematycznego;
- Ćwiczenia koordynacji wzrokowo – ruchowej;
- Ćwiczenia pamięci słuchowej, wzrokowej;
- Ćwiczenia lateralizacji;
- Usprawnianie grafomotoryczne;
- Czytanie globalne.